.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اختلافی که بین مدیرعامل و سرمربی این تیم به وجود آمده است پایانی ندارد و دود این اختلاف به چشم تیم و هواداران خواهد رفت. سرانجام اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی استقلال چه می‌شود؟
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اختلافی که بین مدیرعامل و سرمربی این تیم به وجود آمده است پایانی ندارد و دود این اختلاف به چشم تیم و هواداران خواهد رفت.(ادامه)
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌هایی را صادر کرد. محرومیت موقت یک سرمربی و اعلام رای دیدار جنجالی لیگ یک
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌هایی را صادر کرد.(ادامه)
انتشار کلیپ جشن دانش‌آموزان دختر در کانون فرهنگی تربیتی بابل جنجالی شد. آموزش و پرورش بابل پس از انتشار این کلیپ، بیانیه‌ای صادر کرد. ماجرای جنجالی کلیپ جشن دانش‌آموزان دختر در بابل چیست؟ / آموزش و پرورش بیانیه داد + تصویر
انتشار کلیپ جشن دانش‌آموزان دختر در کانون فرهنگی تربیتی بابل جنجالی شد. آموزش و پرورش بابل پس از انتشار این کلیپ، بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
ورزش سه نوشت: مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار یک توییت نسبت به یک جریان خاص موضع گرفت. عکس / توییت جنجالی یک سپاهانی علیه پرسپولیس: مقابل این جریان بایستید!
ورزش سه نوشت: مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار یک توییت نسبت به یک جریان خاص موضع گرفت.(ادامه)
سیدسجاد پادام، مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال اظهارات نسنجیده در خصوص صندوق‌های بازنشستگی و فروش جزایر کیش و قشم، از سمت خود برکنار شد.
مقام وزارت کار پس از اظهارات جنجالی پیرامون کیش و قشم برکنار شد / واکنش پادام: ما که رفتیم اما شما صداقت را دوست نداشتید
سیدسجاد پادام، مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال اظهارات نسنجیده در خصوص صندوق‌های بازنشستگی و فروش جزایر کیش و قشم، از سمت خود برکنار شد. (ادامه)
شوک بزرگ به فوتبال ایران/ تصمیم غیرمنتظره در فدراسیون فوتبال
بعد از حواشی جنجالی به وجود آمده، رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال تغییر در ساختار مدیریتی هیات فوتبال تهران است.(ادامه)
سردار آزمون تصمیم ناراحت کننده‌ای گرفته که به نظر می‌رسد بازگشتی هم ندارد. خداحافظی غیرمنتظره سردار آزمون همه را شوکه کرد!
سردار آزمون تصمیم ناراحت کننده‌ای گرفته که به نظر می‌رسد بازگشتی هم ندارد.(ادامه)
۵ پرده از فینال جام حذفی
فینال جام حذفی فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ نخستین فینال قرن کشورمان بود که با قهرمانی تیم نساجی مازندران به پایان رسید و این مسابقه حواشی مختلفی داشت. (ادامه)
سیاست رسمی پرسپولیس برای شکایت از شجاع
سیاست رسمی باشگاه پرسپولیس برای شکایت از شجاع خلیل‌زاده مدافع سابق این تیم مشخص شد.(ادامه)

بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. علی دایی تلفن را روی احمدی‌نژاد قطع کرد!
بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند.(ادامه)
 اگرچه هنوز نمی‌دانیم گزینه نهایی به‌منظور معرفی به مجلس چه کسی خواهد بود، اما می‌توان از فهرستی دست‌کم 10 نفره به عنوان گزینه‌های به ‌نسبت جدی در این راستا سخن گفت. کدامیک از این 10نفر وزیر آموزش و پرورش می شوند؟
اگرچه هنوز نمی‌دانیم گزینه نهایی به‌منظور معرفی به مجلس چه کسی خواهد بود، اما می‌توان از فهرستی دست‌کم 10 نفره به عنوان گزینه‌های به ‌نسبت جدی در این راستا سخن گفت.(ادامه)
 در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. وزیر نفت دولت سیزدهم چه کسی خواهد بود؟ / مروری بر وزرای نفت جمهوری اسلامی ایران
در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. (ادامه)
ازدواج جنجالی احسان علیخانی و لیلا اوتادی + عکس
احسان علیخانی متولد 15 آبان ماه سال 1358 است. احسان علیخانی در تهران بدنیا آمد. احسان علیخانی ساکن خیابان هروی است . احسان علیخانی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است احسان علیخانی 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.(ادامه)
حضور مدیر جنجالی در مراسم معارفه مدیرعامل پرسپولیس
مهدی رسول پناه در جلسه تودیع و معارفه جعفر سمیعی، مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس شرکت کرد.(ادامه)
«سن» و «تخصص» هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس
دو هفته‌ای می‌شود که نمایندگان تکلیف هیات رئیسه کمیسیون‌ها را مشخص کردند اما ایا هماهنگی میان مدارک تحصیلی و موضوعیت کمیسیون‌ها وجود دارد؟ راستی چقدر شعار جوان‌گرایی در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها رعایت شد؟ (ادامه)
پنجمین جلسه محاکمه روح الله زم در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد. ردپای هنگامه شهیدی و شادی صدر در پرونده زم | ماجرای زدن پایگاه سپاه درازای۵۰۰ هزاردلار | از عربستان و امارات درخواست ملاقات با من داشتند
پنجمین جلسه محاکمه روح الله زم در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.(ادامه)
واکنش کارگردان «پایتخت» به سکانس جنجالی این فیلم
ما فکر می‌کردیم قرار است برای سریالی که این قدر طرفدار دارد از طرف سازمان تقدیر می‌شویم و نمی‌دانستیم قرار است توبیخ شویم؛ واقعاً همه بچه‌ها شوکه شدند!(ادامه)
روایت اسناد از«ساده لوحی» آیت الله منتظری/آیا تصمیم امام خمینی ناگهانی بود؟
بنا بر روایت و اسناد تاریخی به وضوح می توان دریافت دو شبهه عزل ناگهانی قائم مقام رهبری توسط امام خمینی و ساده لوح نبودن حسینعلی منتظری صحت ندارد. (ادامه)
 در جمع آنهایی که نام شان را به عنوان کاندیدای مجلس به ثبت رساندند، نمی توان از کنار ۶ اسم عبور کرد، ۶ چهره ای که زیر سقف مجمع تشخیص مصلحت نظام، همنشین و همکار هستند. 6 مجمع نشین که مدعی هیات رئیسه مجلس آینده هستند
در جمع آنهایی که نام شان را به عنوان کاندیدای مجلس به ثبت رساندند، نمی توان از کنار ۶ اسم عبور کرد، ۶ چهره ای که زیر سقف مجمع تشخیص مصلحت نظام، همنشین و همکار هستند.(ادامه)
۳ مدیر سابق وزارت بهداشت بازداشت شدند
۳ تن از مدیران وزارت بهداشت به دلیل تخلفات پرونده‌های شرکت‌های آوای سلامت و سهامداری پالایشگاه نفت اصفهان توسط دستگاه‌های امنیتی بازداشت شدند.(ادامه)

اسطورۀ پرسپولیس دست به افشاگری جنجالی زد. چه کسی برانکو را از پرسپولیس فراری داد؟!
اسطورۀ پرسپولیس دست به افشاگری جنجالی زد.(ادامه)
پوشش جنیدی در ژاپن چگونه جنجالی شد؟
پوشش لعیا جنیدی در یک ماموریت دیپلماتیک عملی بی سابقه در میان مقامات جمهوری اسلامی بوده است. همه دیپلمات‌های زن ایرانی و مقامات دیگر در سفر‌های رسمی خود به پوشش چادر مقید بودند، شاید این ساختار شکنی معاون حقوقی رییس جمهور این روند را تغییر دهد و در آینده این پوشش به پوشش رسمی دیپلمات‌های زن ایرانی تبدیل شود. (ادامه)
تب Following از اینستاگرام حذف می‌شود
در پی حذف تب Following دیگر نمی‌توان از پست‌هایی که دوستان لایک کرده یا در آن‌ها کامنت گذاشته اند باخبر شد.(ادامه)
کمیته فوتسال به دنبال آشتی دادن دو تیم لیگ برتری!
هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال قصد دارد از اتفاقاتی که سال گذشته بین دو تیم لیگ برتری رخ داد، جلوگیری کند.(ادامه)
مخالفت سران قوا با افزایش قیمت بنزین
نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد دارم هیچ دولتی به اندازه این دولت از ابتدا تا الان از اختیار برخوردار نبوده است و مجلس هم خیلی همراه بوده است.(ادامه)
جیغ هایی که "گاندو "درآورد/ ازتهران تا لندن
«گاندو» که روایتگر یکی از پرونده‌های جنجالی نفوذ است در حالی به ایستگاه پایانی رسید که همچنـان حملات هدفمند ازسوی برخی چهره‌های نزدیک به دولت، رسانه‌های وابسته به این جریان در کنار سایتها و صفحات مجازی برانداز و ضد انقلاب ادامه دارد؛ از تهران تا لندن!(ادامه)
شمال نیوز : وی در جواب خبرنگار ما که این حکم را مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ابلاغ کردند و همچنین فردی که قرار بود مدیرآموزش و پرورش بابل شود به جای قبلش برگشت، گفت: متاسفانه مدیرکل تخلف کرد و قطعا روند انتخاب مدیر جدید آموزش و پرورش بابل مجددا انجام خواهد شد..... وزیر : مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تخلف کرد/ روند انتخاب مدیر جدید آموزش و پرورش بابل اشتباه بود!
شمال نیوز : وی در جواب خبرنگار ما که این حکم را مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ابلاغ کردند و همچنین فردی که قرار بود مدیرآموزش و پرورش بابل شود به جای قبلش برگشت، گفت: متاسفانه مدیرکل تخلف کرد و قطعا روند انتخاب مدیر جدید آموزش و پرورش بابل مجددا انجام خواهد شد.....(ادامه)
شمال نیوز : این شوخی وزیر که خنده حاضرین در مراسم را موجب شد، حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد تا آنجا که مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش را وادار به واکنش کرده است..... شوخی جنجالی وزیر ورزش با لباس یک ورزشکار مازندرانی !
شمال نیوز : این شوخی وزیر که خنده حاضرین در مراسم را موجب شد، حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد تا آنجا که مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش را وادار به واکنش کرده است.....(ادامه)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است. بحث داغ فامیل‌بازی و انتصاب آقازاده ها و ژن های خوب /از داماد روحانی تا پسر عارف و وزیر کشور /همه انتصابات فامیلی مصداق رانت است؟(خبر)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است.(ادامه)
خروج "جهانگیری" از دولت چطور رقم خواهد خورد؟
ناصری می‌گوید: تصمیم گیری درباره بحران ارزی بیشتر از آنکه به نام آقای روحانی تمام شود به نام آقای جهانگیری تمام شد. من اگر جای آقای جهانگیری باشم می‌ماندم، بحران ارز را به یک جا می‌رساندم و بعد از مرحله تثبیت ارز از دولت خارج می‌شدم. البته خروج جهانگیری، ضایعه بزرگی برای دولت خواهد بود. اما بهترین موقعیت برای خروج انتخابات مجلس است. آقای جهانگیری می‌تواند برای مجلس و برای جبهه اصلاحات ظرفیت بسیار خوبی در مجلس آینده باشد. اگر هم قرار به کاندیداتوری جهانگیری برای ریاست جمهوری باشد او می‌تواند بدون آنکه از مجلس استعفا دهد نامزد ریاست جمهوری شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.